Travel

Italie -Benátky – kemp TreDue

Tak je tu 1 července 2018 a my vyrážíme do Itálie do Benátek.Začíná být hezký horko, a my akorát projíždíme Rakouskem a hledáme někde kemp kde bychom mohli přenocovat.Nacházíme malý kemp a chystáme se na noc.

No a ráno pokračujeme dál až do kempu Fusina,který je přestupní stanicí pro Benátky.Kemp je dobře zařízený, a my zastavujeme přímo u moře s výhledem na Benátky a pozorujeme průjezdy velkých lodí,je to famozní pohled.

No a další den se vydáváme do Benátek.Přivítá nás spousty lidí jak jinak,ale nenecháme se odradit a prodíráme se davem a hledáme náměstí svatého Marka. Najdeme uplně vše ale náměstí nám nějak uníká.No asi po hodině ho konečně najdem a tak cíl cesty byl splněn.

Další den se začínáme balit a vyrážíme někam kde jsou pláže,mám v plánu jeden kemp ale omylem jsem zajel tam kam jsem nechtěl a narazil na uplně jiný kemp.Ubytovali nás s naším obytňákem přímo u moře což bylo super,ale jinak byl kemp málo zařízený a jediná výhoda byla,že byl přímo v centru města a tak jsme občas vyrazili na nějakou tu procházku a bylo to fajn.

Tak zase někdy příště u mých výletů a cest….