Cyklostezky - cyklotrasy-krasná místa

Křešice – Píštany 24.2.2024

Tak další výlet jsme podnikli za krásného slunného počasí, a člověk si říkal jak nádherně může být v únoru.Tentokrát jsem zastavil v malé vesnici Křešice,kde jsme nechali auto a po nenáročné cyklostezce jsme vyrazili vstříc novému dobrodružství. Cesta nás vede podle řeky,sluníčko nádherně svítí a ja si myslím že je snad duben,podle počasí,pár lidí kteří jedou proti nám jinak nikdo.
Za chvili přijíždíme do Litoměřic,které projíždíme a pokračujeme dál až do Píštan.Tady se zastavíme v kempu,projdeme se a pomalu zase vyrážíme zpátky do Litoměřic.Tady zamkneme kola na náměstí a hledáme,kde se dá najít.Po malé procházce konečně nacházíme restauraci kde si dáme dobrý oběd.

No čas se pomalu nachýlil, slunce začíná zapadat a my se pomaličku vydáváme zpátky k našemu autu,.Opět jedeme po nádherné cyklostezce a zapadajicí slunce vytváří nádhernou scenerii za námi.Něco užasného.Když konečně dorazíme k autu,jedeme se ještě kousek dál projet,prostě se nám ještě nechce ukončit dnešní den,ale po chvili to otáčíme a opravdu si řeknem,že dnes byl nádherný den a pomalu nakládám kola do dodávky a vyrážíme k domovu.

Tak pojedte s námi,podívejte se na video a pár fotek….