Travel

Italie – Florencie – Orbetello – 1.7 – 12.7 2023

Tak tu máme 1.7 2023 a my vyrážíme do Italie a to do Florencie.Tohle město jsem chtěl již dávno vidět už pro jeho historii ale znám ho taky z filmů a to bylo velké lákadlo. Cesta ubíhala rychle a my se ještě zastavili u jezera ve Švýcarsku a udělali si takovou malou zajíždku. Pro mě je a vždy bude Švycarsko nádhernou zemí kde se rád zastavím.

Tak pomalu ale jistě přijíždíme do Florencie a ja si našel kemp ,který je přímo ve městě. Už je noc.ale já se přesto ubytuji a zaplatím 55e abych byl už v klidu a v tom horku si mohl pustit klimatizaci, která potřebuje proud. Hned ráno po snídani vyrážíme do města. Máme na vyběr bud na kole a nebo autobusem, který odjíždí přímo z kempu. My se ale rozhodujeme pro kola, nebot si vše chceme projet a tak se vydáváme po nádherné cyklostezce podél řeky až do města.

Strašné horko, doslova spalující z nás vytáhne poslední zbytky sil a my se uchylujeme do stínu nádherných starobylých budov, které psaly svou historii. Proházíme se městem a někdy je to tlačenice, ale přesto do toho jdeme abychom mohli i my, vidět tu nádheru paláců a kostelů, prostě jedním slovem nádhera. Po vyčerpávajicí prohlídce usedáme do restaurace kde si dáváme oběd, který nás posilní na další cestu zase zpět do kempu. Po příjezdu jdem do bazenu,je potřeba se trochu schladit, ale prohlídka města Florencie byla úžasná a všem ho vřele doporučuji…

Další den nastal čas odjezdu někam k moři.Původní plán jet až dolů na jih zroskotal,okamžitě jsem ho zavrhl,už mě nebavilo v tom strašným horku sedět další 6 hodin v autě,nic řekl jsem si,podival jsem se do mapy a našel místo kde by to mohlo být hezké. No a tak jsme vyrazili.Ano oblast Orbetello bylo cílem naší další cesty. Stejnojmenný kemp Orbetello Village byl naší jasnou volbou. Po zaplacení na recepci, zaparkujeme ve stínu borovic a jdeme prozkoumat kemp. Unava nás zmohla a tak si jdem odpocinout do vychlazeného auta a dáme si něco k jídlu.Za chvili vyrážíme k moři,no uplná parada.

Jen si člověk musí zvyknout na tu cestu,ale i tak se to dá přežít.pláž byla skoro prázná a tak jsme zapíchli svuj slunečník do pisku a já se rozeběhnul do moře. To byla paráda, člověk se citil jako znovuzrozený.Hned druhý den ráno se vydáváme na první vylet na kolách na pevnost.Nádherná projíždka nás zavedla do maleho městečka nad kterým se tyčila kdysi mohutná pevnost která toto městečko chranila před piraty a najezdníky.Měl jsem ale smůlu,něco tam dělali a tak měli zavřeno,nahledl jsem jen kousek do dvora a zase se vratil zpět.

Další výlet byl už do městečka Orbetello, nádherné malebné mestečko obehnane a kdysi střežene hradbami plné restaurací a obchudků.Tak jsme si vše prohledli a vydali se zase zpět a hned další vylet byl na opačnou stranu a takhle jsme si uživali kromě koupání v moři a v bazenech a vyřivkách,které máte k dispozici v kempu.Byl to nádherný čas v nádherném místě které všem doporučuji.Podivejte se na video kde vám vše o kempu řeknu,uvidíte jaké výlety mužete podnikat a co kde vše stojí. Při cestě domu jsme byli v Rakousku odchyceni v pul 2 ráno a stahli nás na parkoviště.Už jsem se lehnul,že nád budou važit,i když cestou domu jsme už byli o polovinu lehčí,ale nestalo se tak,jen kontrola a tak jsme v pořádku dojeli domu.

Tak doufám,že se vám videa budou libit a při dalším výletu se na vás budu těšit….