Travel

Itálie- Caorle-kemp Laguna Village – Slovinsko – kemp Šobec

Tak jsme 1.8 2021 vyrazili zase do světa, a tentokrát jsme to vzali do Italie do Caorle, neboť jsme tam ještě nikdy nebyli. Původně tam mělo celý týden pršet a tak jsme stále byli na vážkách jestli to nakonec neotočíme do Chorvatska nebot tam hlasili počasí lepší,ale nakonec přeci jen vyhrála Italie a Caorle. Cesta uběhla nádherně, krásné počasí na hranicích ani noha, takže jsme jen projeli. První noc jsme přespali v Rakousku na parkovišti a ráno už zase jeli dál na Villach a do Ialie. Přijeli jsme ke Caorle a zamířili do kempu Pra delle Torri. Tady jsme ale zažili zklamání,zavezli nás někam na konec kempu a řekni nám že tady bychom se mohli ubytovat.Zeptal jsem se a kde je moře a maník mi odpověděl asi kilometr a něco a ukázal směr,když jsem se ho zeptal a kde jsou umývarny a sprchy tak to samý ,taky kilometr ale zase jiným směrem.Tak jsem zdvořile poděkoval a z kempu jsme odjeli jinam přím o do Carole do kempu Laguna Village a to už bylo jiné kafe.Dostali jsme parcelu přímo u umyvaren,kousek od bazenů a k moři jsme to měli asi 300m což byl kousek.

První výlet směřoval do Caorle,chtěli jsme si toto městečko prohlednout a to se nám splnilo.Odpoledne jsme se již váleli u moře a užívali si krásného počasí. Další den jsme opět vyrazili na kolách na další cyklostezky a nádherně se projeli a odpoledne opět u moře a nebo u bazenů. Měl jsem to štěstí,že mě lidi poznávali z mých videí a tak se za mnou stavili a já z toho měl ohromnou radost. A tak jsem poznal spousty nových přátel.Čas ale přiblížil a my pokračovali dál do Slovinska do kempu Šobec kam před námi přijel právě Vašek Slíva s rodinou.

Cesta byla jedna parada,sluníčko nám svitilo,opět nikde nikdo a tak nertvalo dlouho a my se přibližovali ke kempu. Na silnici vedoucí prá vě do kempu mě zastavil zaměstnanec kempu s tím,že dál jet nemohu že kemp je plný a tak musím na odstavné parkoviště počkat až se něco uvolní.No to bylo něco pro mě,důrazně jsem mlade holčině vysvětlil že tam mám kamarada a ten mi hlídá místo,ona chvili koukala,pak se šla zeptat a pak mě pustila dál.Přijedu k recepci a další že kemp je plný a že nemají místo.Spustil jsem svou vybranou němčinou takovou smršť,že Německ který stál za mnou odstoupil o dva kroky a tak mě recepční pustila do kempu s tím,že když mám místo at si ho najdu.No to jsem nevěděl co mě čeká. Hodinu a půl jsem zoufale běhal po kempu a hledal místo a nic nenašel.Už jsem to chtěl vzdat,ale potkal jsem právě Vaška a ten mi ukázal super místo a tak jsem si konečně mohl odpočinout.

Další den jsme vyrazili k jezeru Bled a to byla nádhera, Cesou mě na malém mustku zastavila paní a hned volala Michal že jo,koukáme na vaše videa,bylo to moc hezké a tak jsme si chvili všichni povídali a stim,že je večer navštívíme,ale bohužel jsem je v kempu nenašel. a tak jsme pokračovali dál…Hrad nad jezerem a uprostřed jezera kostel opravdu jako v pohádce.Celé jezero jsme objeli a užívali si té nádhery.Dorazili jsme odpoledne zase zpět do kempu a koukám kdopak to k nám jede a dva obytnáky. Opět jsem byl poznán a tak jsme celá parta vyrazili do národního parku Troglav do soustesek Vitgar,No řeknuá vám,že i když máme elektrokola tak ty příšerný kopce nám davali pořadně zabrat,ale nakonec jsme vyčerpani dorazili do cíle a šli si stezky prohlednout.

Byla to nádhera,průzračná voda,skály dokreslovali tu nádheru.Cesta po stezkách trvala asi hodinu a pak přišlo peklo.Ani jsme si nevšimli že porád klesáme a ted budem muset zase stoupat.A tak do prudkého kopce jsme mašírovali asi hodinu,jako by to utrpení nemělo konce.No nakonec jsme to zvládli a dorazili kolům a v pořádku se vratili zase do kempu.Byla to nádherná dovolená a ja poznal spousty nových přátel osobně,děkuji vám za to.

a tak se podívejte na videa a na pár fotek