Travel

Bibione – kemp Dune – Jezero Lago di Garda – Italie

Tak je tu středa 5.8 2020 a my vyrážíme do Italie do Bibione.Cesta ubíhá a my zakotvíme na noc v Kaplici,kde dotankujeme a ráno vyražíme již směr Rakousko.Nádherný počasí a my si to valíme směr Italie a směr Bibione.Konečně vjíždíme do města a já jsem si zadal do navigace Lido je solo nebot tohle mi navigace nabídla ale tak se jmenuje i kemp do kterého jsem původně chtěl zajet.

Chyba,cesta se začala zužovat a já jsem dojel do prostřed nějaké tržnice,kde byly samé stánky a proti mě se vyvalilo hejno Italu s lehátky kteří šli od moře na oběd.Hrůza,co ted,za mnou pobíhali děti a já nemohl ani do předu ani dozadu.Zachranil mě Ital který začal uklizet svuj stánek, a chtěl uvilnit cestu pro své auto,které by ten stanek odvezlo nebo zboží.Vedla tam totiž silnece.Malé italské autičko se chtělo rozjet ke stanku který mu uvolnil cestu,ale již nemělo šanci.Přidal jsem plyn a ohromný žralok se hnal na malé italské autíčko které začalo couvat.Já jsem v tom viděl jedinou možnost jak to mojue velké auto otočit.Najel jsem ted do prazdne silnice,dal zpátečku a pomalu jsem auto otočil….Ital zustal jen stát a tupě na mě zíral co to dělám.

Jo řekl jsem si,člověk se nesmí bát,jinak bych tam snad stál ještě doted.Oni vám neuhnou jen na vás čumí….Tak a už se zase ženem pryč,ale kam že.Zastavuji auto u chodníku a hledám v navigaci kam zajet kde je tčen kemp nebo kde je vubec nějaký kemp.Rozjel jsem se a zajel na centrální parkovište kde jsme nechali auto, a já si trošku odpočinul,měl jsem toho plné zuby a po chvili se opět vydali autem hledat nějaké utočiště a to jsme našli hned za rohem v podobě kempu DUNE.

Naše záchrana se ukázala jako nádherný kemp,kde byly koje,voda proud prostě vše a ještě za super cenu pro nás a pro obytnák.Konečně jsme vybalili a šli se projet po okolí.Nádherné cyklostezky mě doslova uchvátili a tak jsme rajzovali vždy po ránu na kolách a odpoledne jsme se valeli na pláži.Bylo to prostě super.Nádherné plaže,jemný píseček a člověk šel až 100m od břehu a porád měl vodu po pás…

No nadešel čas se rozloučit s Bibione a zase vyrazit dál a to k jezeru Lago di Garda.Cesta alpskou magistrálou byla uchvatná,miluji Dolomity,sluníčkopomalu zacházelo za obzor když jsme dorazili k jezeru,ale ouha,kempy byly plné a nikde ani místečka.Tak s tím jsem nepočítal.Nechali jsme auto na parkovišti a šli hledat nějaký kemp ale vše marně,všude plno.No nic,jedeme dál a dojeli jsme ke kempu La Rocca kde místo bylo.Byl to 4**** kemp takže ubytování pro dva a obytnák stálo 66e ale nevzdali jsme to a dobře jsme udělali.Překrásný kemp s bazenem a zazemím, i zde byly paradní cyklostezky,jen jeden problém že tam bylo daleko víc lidí jak v Bibione a prodírat se mezi nimi na kolách nás za chvili přestalo bavit a pak jsme jezdili spíš po silnici.

Jezero Lago di Garda je užasné a všem ho doporučuji,nádjerné pláže a ty panoramata,výhledy opravdu famozní.No čas se nachýlil a vše jednou končí a i my jsme museli vyrazit k domovu.Cestou jsem narazil u dalnice na super Stellplatz kde byl zadarmo proud,voda vylevka prostě celý servis pro obytnáky,no já nevěřil.Tak jsme si odpočinuli a zase vyrazili dál a v pořádku jsme dojeli domu.Byla to nádherná dovolená a vy se ted mužete podívat na video a prožít to s námi.Tak přátelé,zase příště u mých výletů ahoj